لذت تماشای فیلم

دیشب برای چهارمین بار رفتیم سینما فیلم X-man , wolverine شاهکاری دیگه از مارول با بازی فوق العاده هنرپیشه استرالیایی Hugh Jackman که هم خیلی محبوب و هم خیلی هنرمند. بماند که باوجود اینکه باکس افیس اون پیرمرده از فیلم خیلی بد گفت و حدس می زد که نمایشموفقی نخواهد داشت و موضوع اش مثل 3 تا فیلم اولیش نیست و ....  

از اول تا آخر فیلم شما میخکوب صندلی بودین و از نظر من خیلی از 3 تای اولی موفق تر بود! توی 3 تای اولی شما خیلی بچه می دیدین و شخصیت های فیلم زیاد بودن و یه جورایی شلوغ بود ولی توی وولوورین موضوع داستان روی خود لوگن و برادر اون متمرکز شده و کل داستان فلش بک به اوایل داستان ایکس من ها داره. شخصیت های این قسمت خیلی قوی تر و اساسی تر از دفعه های پیش بودن معنای واقعی قدرت رو می شد راحت احساس کرد. داستان خیلی زیبا به قسمتهای بعدی ربط داده شده بود.

 خیلی فیلم قشنگی بود ما که خیلی لذت بردیم ... شما هم حتما ببینین. 

   

یادمه وقتی توی ایران می خواستیم بریم سینما میرفتیم نزدیک ترین بقالی و یه عالمه چیپس و پفک و تنقلات صدا دار تهیه می کردیم بعد هم میرفتیم سینما برای یکی از فیلمهای سناریو تکراری ایرانی!!!.......... بوی کالباس و چیپس و .... توی سینما و گرمای سالنها توی تابستون و .... حتما میدونین من چی میگم؟ تازه جدید هم مد شده بود که نمی ذاشتن از بیرون چیزی بخریم و باید حتما از بوفه سینما خرید می کردیم!

توی سینماهای اینجا همه خوراکی می خورن پر سروصدا جعبه های ذرت بو داده با نوشابه و میلهای مک دونالد و بستنی و ... همه صندلی ها جا برای نوشیدنی دارن و نوشیدنی کسی مثل ایران زمین نمیریزه که شما هم پاتون روش بره و ته کفشتون تا آخر چسبوک بشه! تهویه هوا اینقدر قویه که شما هیچ بویی حتی خوراکی خودتون رو احساس نمی کنین و صدای فیلم اینقدر کیفیت داره که صدای خوردن بقیه اذیتتون نمی کنه! هر چند اینجا ذرت بجای چیپس می خورن که صدا نداره!   

 هفته ای که گذشت هفته مد استرالیا بود و آخر هفته هم Australia red carpet - 2009 بود که خیلی با شکوه برگزار شد و چهارشنبه هفته پیش هم Hugh Jackman اکران فیلم ایکس من و افتتاح کرد...

نظرات 8 + ارسال نظر
حسام چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388 ساعت 17:52 http://hessamm.blogsky.com

کاملا می فهمم چی می گی!
در سینماهای استاندارد خارجی به معنای واقعی کلمه فیلم رو تماشا می کنی و لذت می بری. من فیلم ماموریت غیرممکن ۳ و دزدان دریایی کارائیب رو اینجوری دیدم و واقعا کیف کردم.
البته من از سری فیلم های X-Men زیاد خوشم نمیاد، شاید به این دلیل که قسمت اولش رو با دقت ندیدم و منطق فیلم رو از دست دادم. برای همین هم از قسمت دوم اصلا خوشم نیومد.

این رو ببین حتما خوشت میاد با بقیه قسمتهاش فرق می کنه

ندا چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388 ساعت 17:55 http://shayan-blog.blogsky.com/

من عاشق هیو جکمن هستم البته قبل از اینکه بدونم یکی از ده مرد جذاب هالیوودی شناخته شده اصولا سلیقم خوبه :)
توی فیلم استرالیا هم معرکه بود این تیپها بهش میاد:)
در مورد سینماهای ایران هم ؛نمیدونم تا وقتی که تهران بودی سینما آزادی (سر وزرا )افتتاح شده بود یا نه چون دقیقا تهویه مطبوع ، ۵ سالن در طبقات مختلف، نمای مدرن و سنتی، صفحه نمایشهایLCD برای اعلان برنامه ها یا تبلیغات ؛پله برقی... صندلیها جای لیوان هم داره کسی داخل سالن چیزی نمیخوره یا سیگار نمیکشه و مجهز به دالبی. البته بگم من چند تا سالن سینما رو توی تهران بیشتر امتحان نکردم مثل استقلال آفریقا فلسطین عصر جدید شهر فرنگ و ایران و کلا راضی بودم .

این که شد تمام سینماهای تهران!

اره برای فیلم استرالیا اینجا سر و دست می شکوندن ... هر روز توی اخبار در موردش حرف میزد.

ما زمان افتتاح سینما آزادی نبودیم.

اینجا هر سینما ۱۵ تا ۲۰ سالن داره که هر کدوم یه فیلم رو نمایش می دن البته اکثر سینماها به آی مکس و گلد کلاس مجهز هستن !

لاله چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388 ساعت 23:07 http://barani.ca

آره واقعا اینجا سینما رفتن حال میده. به خصوص با اون پاکت گنده پاپ کرن که اندازه یه گونیه و با یه بشکه نوشابه. من هم که شکموووو :))))

هاهاهاااها .......... آره واقعا حال می ده!

پیمان-سیدنی به روایت تصویر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388 ساعت 23:12 http://sydneyinframe.blogfa.com

صحبت ذرت بو داده کردین دلم حسابی آب افتاد!!

پس یه سینما باید بری !

احسان پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1388 ساعت 10:17

ایندفعه میخوام جدی بنویسم!
خداییش خیلی حال میده وقتی میفهمی چقدر کارگردان و گروهش زحمت کشیدن این فیلم ها رو ساختن. در حالیکه نود درصد کیفیت فیلم ها توی سینماهای ایران از بین میرفت اون هم به خاطر نبود امکانات. نمونه میخواین؟ فیلم روبان قرمز حاتمی کیا که اسکوپ بود... اما نصفیش روی پرده نشون داده میشد!!
ایشالله قسمت بشه من و حسام یک روز Y-Man بسازیم خودم هم توش بازی می کنم که منت این هیو جک من رو نکشیم. باشگاه هم که میرم الان عضلات شده دوبرابر!!!
به امید خدا!

بازم که جدی ننوشتی؟ دست از سر این حسام بردار اون دیگه داماد شد...

حسام پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1388 ساعت 15:13 http://hessamm.blogsky.com

احسان من پایه ام Y-Man که خوبه Z-Man رو هم با هم بسازیم. امکانات هم که اینجا کمه یهو میام همونجا با هم کار می کنیم...
تازه داماد شدم که بهتر می تونم فیلم بسازم!

پس خیلی خوبه دیگه من هم نقش دارم دیگه این دفعه باید تصویرم داشته باشم!

نگاهی نو جمعه 18 اردیبهشت 1388 ساعت 06:52 http://wwwblogestan.blogspot.com

راستش ۳ سالی میشه نتونستم سینما برم. ولی خوب با داشتن دیش حداقل ۱۰۰۰ تا کانال داریم که بتونیم فیلم های روز را ببینیم.
تو ساینس سنتر اینجا چند سال پیش رفتم سینما که پرده سینماشون گرده و همه چی را بالای سرت می بینی. در مورد دنیای وحش بود جاتتتتتتتتت خالی هر لحظه فکر می کردی اقا شیره داره میاد بخوردت . یا گاوهای وحشی دارن رو سرت راه میرن خیلی با حال بود

پرده گرد! چه باحال! حتما باید دیدنی باشه. سینما یه چیزه دیگه است من با وجود اینکه این فیلم رو دیدم ترجیح می دم دوباره توی سینما ببینمش تا دی وی دی اش رو داشته باشم!

ارش یکشنبه 20 اردیبهشت 1388 ساعت 19:45

سلام.واقعاً کیه که بگه از سینمای ایران خاطره نداره,از دوره دبستان بگیر بیا تا دوره سر بازی...ولی سربازی یه حالی دیگه میداد من به شخصه مطمئنم باید اسمم تو گینس ثبت بشه اخه یه فیلم رو تو یه روز وقتی سر باز بودم 5 بار با یه بلیط نگاه کردم,البته نگاه که نکردم نشون میدادم که دارم نگاه میکنم ,جاتون خالی خواب بودم و اصلاً بیرون نمیرفتم مگر واسه ساندویچ یا روم به دیفال رفع حاجت....سینمای ایران خیلی داغونه اخرین فیلم رو که رفتم فیلم مارمولک بود که سیانس بعدی برادارای اراذل اوباش بسیجی مشهد ریختن پرده رو اتیش دادن که اگه نیروی انتظامی نمی بود تماشاچی یا رو هم اتیش میدادن.

خیلی جالب بود!

خب اینجا دیگه از این خبرا نیست که شما از صبح تا هر وقت دلتون بخواد بتونین بشینین و فیلم تماشا کنین! آتش زدن پرده سینما که دیگه آخر خبر بود &;

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد