انتخاب سبز

  

من که توی ایران نیستم ببینم چه خبره! از اخبارها هم دور هستیم و از شور و هیجانهای ایران اینجا خبری نیست! وبلاگ های بچه ها رو که می خونم میبینم امسال ملت فعال تر شدن و شاید هم بیدارتر!  

ظاهرا فقط در استرالیا در کانبرا صندوق رای هست و این برای ما خیلی بده!‌  من شنیدم توی استرالیا اگر نری توی انتخابات شرکت نکنی جریمه مالی میشی!‌کاش واسه ایران هم اینجوری می شد.از دوستانی که می تونن و دسترسی دارن حتما برن رای" سبز "بدن. 

 

امیدوارم که این بار دیگه اشتباه نکنیم . . .  

 

فرد متشخص و راستگوویی رو انتخاب کنیم، کسی که نتونه به چشمهای مردوم نگاه کنه و دروغ بگه!  کسی که هاله نور دورخودش نبینه و خودش رو مطهر و ائمه ندونه!    کسی که با پرویی تمام گرونی رو انکار نکنه!    کسی نباشه که از هواپیما خوشش بیاد و هی راه به راه سفر کنه!     کسی که آی کیوش کف پاش نباشه.   کسی که برای زنان کشور ارزشی قائل بشه!     کسی که به اسم آنتالیا و شادی مردم حساسیت نداشته باشه و کسی که مشکلات کشورهای دیگه به اون ربطی نداشته باشه در جایی که توی کشور خودش فوران مشکلات است. کسی که خودش اصلاح شده باشه و به فکر اصلاح ممالک کشورهای دیگه هم نباشه!‌ کسی که دلار رو از ریال و نفت و از آب پرتقال تشخیص بده!‌ ما مانکن نمی خواهیم که هر شهری رفت لباس اون شهر رو بپوشه ما رئیس جمهور می خواهیم کسی که بتونه دولت و امور مردم رو اداره و مدیریت کنه! درد کشور ما فراتر از چکمه های زنان !  

  

بیایین به ایران فکر کنیم فقط به وطنمون و اینکه سالهاست که نگذاشتیم نفس بکشه!  4 ساله که فقط دادیم بهش خورده و از اضافه وزن داره خفه میشه و الآن وقتشه که یه ر‍ژیم درست و حسابی بگیره و یه ورزشی بکنه و لباسهای کهنه اشو با چند تا لباس " سبز " جایگزین کنه!‌ لباسهایی که با دروغ وصله پینشون کرده تا چربیهاش (که هر کدوم یه بی عابرویی جهانی بوده که از هر جایی از بدنش زده بیرون ) معلوم نشه رو بریزه دور و وقتشه که عرض اندامی جلوی آینه قدی کنه تا ببینه چند سال تاریخ زیباشو در 4 سال به باد داده، الآن دیگه وقت اینه که از حیثیت اش دفاع کنه و شپش های موهاشو با سرکه بشوره. بیایین به این فکر کنیم که ما می تونیم به ایران کمک کنیم تا خودش رو پیدا کنه و به خودش بیاد. 

  

نظرات 11 + ارسال نظر
حسام دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 13:16 http://hessamm.blogsky.com

به امید خدا این دفعه پیروزی با ماست...

به امید حق

Anti Dictatorship دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 14:20 http://www.anti-dictatorship.blogfa.com

سلام، همچنان مطالب وبلاگتان را دنبال می کنم.
اما به نظر شما اون شخص متشخص و راستگو بین اینها وجود دارد؟
موفق باشید/

نمی شه گفت که موسوی به وعده هاش عمل می کنه یا نه! محمو.د هم وقتی اومد خیلی چیزها گفت و خیلی چیزهای دیگه هم گفت !
بین بد و بدتر باید یکی و انتخاب کرد ! و از دید من رای دادن وظیفه هر انسانه . نه در ایران بلکه در هر نقطه دنیا که باشی ... رای دادن به اون کسی که مد نظر شماست یعنی فریاد زدن به نفع خودتون

من سخنرانی های موسوی رو دنبال کردم و از نقطه نظرات و دیدگاه هاش خوشم اومد و فکی می کنم بتونه وضع ایران رو از این بهتر بکنه!

محمد دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 23:53 http://mohamed.blogsky.com

این روزا بازار قول و وعده داغ داغه!
ما هم که داریم دقیقا مصداق اون بلانسبت دور خودمون تو تاریخ میچرخیم.
شما رای سبز رو پیشنهاد میدید ولی من میگم میشه به سفید هم فکر کرد. دارم راجع بهش فکر میکنم.

نه محمد ! چرا سفید؟ مگه تو حق نداری؟ مگه تو ایرانی نیستی؟ چرا باید رای سفید بدی؟

نگاهی نو سه‌شنبه 5 خرداد 1388 ساعت 00:26

واقعا حق مردم ایران بهتر از اینه
امیدوارم اینبار یک ادم بیاد و مسئولیت را به دوشت بگیره . این اقا با هاله جونش ابروی هر چی ایرانی را برده. دیوانه اگوسیزم داره

اگوسیزم! باحال بود....... من که می گم قوه تخیلش خیلی بالاست

ارش سه‌شنبه 5 خرداد 1388 ساعت 19:55

سلام فرشته جون.نمی دونم هدفت از انتریک کردن رفقا جهت رای دادن چیه ولی من یکی پای صندوق نمیرم.رای نمیدم چون تو ایران حزبی نداریم که بخواد از دلش افراد مصلح بیرون بیاد؛رای نمیدم چون همه این آقایون زیر مجموعه حزب جمهوری اسلامی هستن همون حزبی که باعث شده شما غربت نشین بشین؛رای نمیدم چون رهبری نظام شعور ملت رو به سخره گرفته رای نمیدم چون نمیخوام بین چهارانتخاب آقا یکی رو انتخاب کنم من کاندیدای خودم رو می خوام؛رای نمیدم چون نمی خوام به دوم خرداد ۱۲ سال پیش برگردم چون اعتقاد دارم آزموده را ازمودن خطاست؛رای نمیدم چون .....از کجا بگم از چی بگم....

آرش جان ما که غربت نشین شدیم دلمون از شماها بیشتر خونه برادر ! اما توی این ۴ سال که گذشت ایران بدترین ها رو به خودش دید و این اصلا خوب نیست توی این مدت من هر جا میرفتم ازم سوال میکردن: چرا این رئیس جمهور شما اینقدر دردسر سازه؟؟؟‌ و خیلی سوالهای دیگه! من خودم دوره قبلی رای ندادم و خیلی های دیگه رای ندادن شاید اگه رای می دادیم من ایران مونده بودم و الآن هم زندگیمو می کردم ! ۴ سال مجبور نبودیم قیافه و حرفهای مضخرف این بابا رو گوش کنیم و ببینیم و حرص بخوریم!‌ البته از این بابت که مهاجرت کردم خیلی ازش ممنونم ....

محمد چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 00:06 http://mohamed.blogsky.com/

رای سفید هم بالاخره رایه دیگه! یعنی به نتیجه ای نرسیدم برا انتخاب درست! خب وقتی به نتیجه نرسم سفید میدم. در ضمن خیلی هم از اون ایرانیهای ناسیونالیست نیستم. )

Anti Dictatorship چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 02:08 http://www.anti-dictatorship.blogfa.com

فکرشو بکنید به یکی رأی میدی که بهت میگه من اگه رئیس جمهور شم نفت رو سر سفره های مردم میارم. بعد که میشه رئیس جهمور میگه مگه نفت خوردنیه که سر سفره بیاریم!
اونوقت تا کجا میسوزی؟
وعده های موسوی هم همش کشکه. دختر پسرهایی که رژ لب رو عکس موسوی و خاتمی میزارند چهار روز دیگه که تو گونی شدن اونوقت حساب کار دستشون میاد.

هاهاهاها .......... این وعده های انتخاباتی رو گوش نکنین! خب معلومه دیگه باید یه چیزی بگن !

اممممممممممممما باید بگم اونهایی که باور کردن که نفت قراره بره سر سفره هاشون و به این بابا رای دادن، خیلی خیلی ... بودن چون اصلا این کار اصلا شدنی نیست و هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

موسوی و کروبی و رضایی یکین!‌ولی این احمدی نژاد یه چیزه دیگه است ... مترسک داستان جادوگر شهر اوز از این بیشتر فکر میکرد.

سلام فرشته جان
من متاسفانه اطلاعی از نحوه انتخابات در سیدنی ندارم
به من سر بزن

ممنون از جوابت! ما که به شما سر میزنیم نظر هم میزاریم شما حضورتون اینجا کمرنگه.

مصطفی مرتضوی جمعه 8 خرداد 1388 ساعت 20:22 http://hivanet.blogfa.com

سلام چه طوری؟
من سفید هستم. سبز تا حالا نتونسته منو راضی کنه.

سلام خوبم ! ن هنوز نمی دونم سفید یعنی چی؟؟؟

احسان شنبه 9 خرداد 1388 ساعت 17:24 http://nagofteh-ha.blogsky.com

خدا رو شکر ایران نیستیم وگرنه جو زده می شدیم رای میدادیم... در ضمن چهار سال پیش هیچ کی از رای ندادن ضربه نخورد وگرنه چندین میلیون رای برای ایشون جمع نمی شد. دفعه گذشته خواست این بود که یکی دیگه رییس جمهور شه و شد.

ولی اگر مردم یک صدا باشن کسی نمی تونه یدفعه ای یه شبه از ناکجا آباد سری از سرها دربیاره!!!!

شما که کلا با مشارکت ملی مشکل دارین آقا!!!

علیرضا دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 09:48

هر 4 سال یک بار مردم رو به بازی در میارن؟ هر 4 سال یک بار مردم فکر میکنند این بار دیگه اینا رفتنی هستن؟
وقتی مشارکت بالاست همه دنیا فکر میکنند که حکومت ما مردمی است! حتی همه همکاران من در استرالیا در شرکتی که کار میکنم می گویند مردم که حکومت را دوست دارند!
هیچکس نباید شرکت کند در انتخابات..... از وقتی امده ام اینجا و اوضاع ایران را از دور نگاه میکنم فقط میتوانم بگویم : بیچاره مردم
مردم ساده ای که باور نمی کنند زنان فقط در وقت انتخابات به حساب میایند استفاده ابزاری یعنی همین... دلقلک بازی موسوی و دست زنش را گرفتن یعنی چی؟ همین اقا اگه واقعا به این کارش ایمان داشت چرا وقتی مجلس لایحه چند همسری را تصویب کرد یک مقالیه در اعتراض به ان ننوشت؟
برو فرشته جان دلت خوشه، احمدی نژاد یا موسوی؟

از اوضاع ایران و زنان نگو که من خودم خدای گله و ... ام !!!‌ ولی همین چینی ها رو ببین! چطوری به کشورشون و سرنوشت کشورشون عشق می ورزن با وجود اینکه کمونیستی هم هستن!‌
از دید من اگر کسی آینده مملکتش براش مهم نیست و رای نمی ده پس حق اعتراض هم نداره و باید ساکت بشینه سر جاش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد