لطیفه

داشتم رانندگی می کردم که موبایلم زنگ خورد.    

گفتم
- الو... بفرمائید. چرا حرف نمی زنید؟
فقط فوت کرد!
گفتم:
- اگر زشتی یه فوت کن و اگر خوشگلی دوتا فوت کن. دوتا فوت کرد.
گفتم:
- اگر اهل قرار نیستی یه فوت کن و اگر هستی دوتا فوت کن. دوتا فوت کرد.
گفتم:
- من فردا می خواهم بروم رستوران شاندیز. اگر ساعت دوازده نمی توانی بیائی یک فوت کن و اگر می توانی بیائی دوتا فوت کن. دوتا فوت کرد  

 

با خوشحالی گوشی را قطع کردم.  تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

 

فردا صبح حسابی به خودم رسیدم. دوش گرفتم، لباس شیک پوشیدم و بهترین اودکلن را زدم. در پوست خودم نمی گنجیدم. همه فکرم به قرار امروز بودم. تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com
داشتم از خانه خارج می شدم که زنم صدام کرد و گفت: 


- عزیزم! ناهار میائی خانه؟ اگر نمیای یک فوت کن. اگر میائی دوتا فوت کن تصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.com

نظرات 6 + ارسال نظر

بابا من نمیدونستم فوت چه کارا که نمیکنه

بستگی داره یدونه باشه یا دو تا!!!

نگاهی نو دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 22:39

هاهاهاهاها
خوب مچش گرفته شد مستر فوتیان

بله! خانوما رو نباید دست کم گرفت عزیزم !

احسان سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 21:18 http://nagofteh-ha.blogsky.com

فوووووووووووووووووووووت!! فوووووووووووووووووووت

ندا چهارشنبه 13 خرداد 1388 ساعت 20:55 http://shayan-blog.blogsky.com/

اهنگ تبلیغاتی میر حسین موسوی رو میتونی از وب من گوش بدی با صدای امیر تتلو :)

ایول ... حتما

صفا پنج‌شنبه 14 خرداد 1388 ساعت 21:54 http://kabutarhayerangi.blogfa.com

خیلی باحال بود. مردیم از خنده.

محمد شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 19:29 http://mohamed.blogsky.com/

فرشته دستت درد نکنه ! کلی خندیدم! تو این فضا که همه جوگیر انتخاباتن این یکی رو خوب اومدی!
حتما مرده اصلا دست و پاش رو گم نکرده و گفته: ای وای عزیزم از اولم میدونستم خودتی ! اصلا فوتتم قشنگ و منحصر به فرده! از همون اول شناختمت...

هاهاهاها......... اینو خوب اومدی! البته هر چند مطمئنم که خانومها مردهاشون رو بهتر از خودشون می شناسن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد