آینده

 

 

قابل توجه دوستانی که سوال می کردن در استرالیا کجا باید برن رای بدن :  

 

یکی از دوستان به بنده اطلاع دادن که انتخابات ریاست جمهوری ایران در استرالیا در ۶ شهر در استرالیا برگزار می شه و علاقمندان به سرنوشت کشور و آینده ایران و نام ایرانی می تونن برای مشارکت خودشون به این مراکز مراجعه کنن ...

 

اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه برگزاری انتخابات رو می تونین اینجا ببینین

  • کانبرا
    • Embassy of I.R of Iran, 25 Culgoa Circutit, O'Mally 2606
  • ملبورن
    • Number 520,Blackburn Road, Doncaster East, VIC 3109
  • سیدنی
    • Dougherty Community Centre, 7 Victor St.,Chatswood, N.S.W .2067
  • بریزبین
    • Christ Church Hall, Corner of Central and Ninth Avenues, St.Lucia, Brisbane 4067
  • آدلاید
    • MRC Community Center ,23 Coglin St.,Adelaide ,SA
  • پرت
    • Technology park, 2 Brodie Hall Dive, Bentley WA 6102 

پیروز و سرافراز باشین

نظرات 2 + ارسال نظر
حسام یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 18:17 http://hessamm.blogsky.com

سعی کن تا می تونی اطرافیان رو قانع کنی که در انتخابات شرکت کنن و رای سبز بدن. احتمال تقلب خیلی زیاده، هر چی بیشتر رای بدیم احتمالش میاد پایینتر.
احسان رو هم به زور ببر!

من دارم همین کار رو می کنم ولی احسان رو که می شناسی! میگه من نمیام ... تازه راضی شده من رای بدم

پرنیا دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 23:27 http://www.havadaran.net

سلام . با حمایت از میرحسین موسوی هوشیاری و بیداری خود را اعلام کنید . دولت میرحسین موسوی ، دولت صداقت و راستگویی . لطفا این جمله رو واسه دوستات اس ام اس کن و ازشون بخواه که اونهام واسه دوستانشون اس ام اس کنن .

من موبایل ندارم که اس ام اس کنم ولی چشم می گیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد