ماه جدید ... New Moon _ twilight saga

باورم نمی شد که سه هفته حتی در لب تاپ رو هم باز نکنم !!!! خیلی سرم شلوغه ... امتحانام تمومی ندارن هر هفته 3 تا اوووووووووووه مرییییییدم ... اینقدر کارهای خونه مونده بود که نمی دونستم چه جوری جمع و جور کنم ؟؟؟ اگر احسان نبودهاااااااااااا 

 

هوا خیلی خیلی داغ شده از حد گرما گذشته ! دیروز بعد از 2 ماه تونستیم بریم ساحل  

 

 

             

جمعه بالاخره بعد از کلی انتظار NEW MOON  "the Twilight saga" اومد و بدک  نبود از اولیش خیلی بهتر بود ولی کتابش واقعا چیزه دیگه ای ...  دلم می خواد سری کتاب هاش رو یه بار دیگه بخوونم،‌ ذهن خلاق استفانی واقعا قابل تحسینه ! مرحبا به این زن.  

سینمایی که ما رفتیم 4 سالن معمولی و 1 سالن gold class و دو سالن vmax در تمام روز جمعه و آخر هفته رو به این تخصیص داده بود که بلیط اش تموم شده بود !!!! جای بدی گیر ما نیومد اما دلخواهمون هم نبود !!! منتظرم روی blue ray بیاد، بعد با دقت نگاه می کنم ... مردم اینقدر سر و صدا می کردن که خیلی از فیلم رو سر در نیوردم ! من چون کتابها رو خونده بودم برام خیلی تازه گی نداشت و می دونستم چی به چیه!! برای همینم نمی تونم خیلی خوب در مورد فیلم نظر بدم.  

یدونه از همین پوستر بالا و دستبند و باکس و عکس ادوارد کالن روی جاسوییچی و ... یادگاری از این فیلم بود.

 این روزها تقریبا روزنامه و مجله ای نیست که اسم رابرت پتسن توش و یا عکسش روش نباشه در سن 23 سالگی یکی از برجسته ترین چهره های هالیوود شناخته شده !!! با وجود اینکه فیلم آنچنانی هم بازی نکرده ... اما طرفداران بسیار زیادی داره. جمعه هم در برنامه الن دی جنرس بود. در روز اول اکران 72.7 میلیون دلار فروش داشته  !!!  

نظرات 7 + ارسال نظر
حسام دوشنبه 2 آذر 1388 ساعت 14:19 http://hessamm.blogsky.com/

اول از همه Welcome Back!

فروش افتتاحیه این فیلم فوق العاده بوده و تقریبا تمام رکوردها رو شکسته. اما عجیبه که توی IMDB امتیاز خیلی پایینی داره.

بعدشم مگه مردم اونجا هم توی سینما سر و صدا می کنن در این حد که اصلا فیلمو متوجه نشی؟؟؟ بابا باز به مردم ایران!

آره حسام صحنه ای که ادوارد میآد توی فیلم و جیکوب لباسشو در میآره تقریبا دخترها و پسرها هوررررا می کشیدن و یا همه با هم می خندن !!! طبیعه. مخصوصا صحنه هایی که ابراز علاقه می کنن ... البته این فیلم خیلی بیشتر بود چون رده های سنی پایینتر بودن. توی فیلم فاینال دستینیشن که سه بعدی بود همه کوپ کرده بودن و آخ و اوخ می کردن. اوزی ان دیگه!

دخترهای اینجا تقریبا همه دارن یار کشی می کنن که خوناشامن یا گرگ نما؟؟؟

من که خوناشامیم !!!

مردم ایران با هم دیگه حرف میزنن از خاله و دایی و ... می گن.

احسان چهارشنبه 4 آذر 1388 ساعت 12:12

خودم با دست خودم بردمت این فیلم خوناشامی ... حالا دیگه هر روز صبح توی آینه نگاه میکنم ببینم از دیشب رد دو تا دندون رو گردنمه یانه...
فیلمش که در پیت بود خدا وکیلی! یعنی آخر تینیجری! فکر کنم واسه همینم زیاد امتیاز نیاورده. اما جلوه های ویژه مخصوصا گرگ هاش خیلی طبیعی بودن.. البته دیگه نمیشه به فیلم هایی که میاد زیاد ایرادی گذاشت چون هر روز جلوه های ویژه بهتر و بهتر میشن... واسه همینه دلم میخواد زودتر ۲۰۱۲ رو ببینم....
در ضمن کاری تو خونه داشتین ما در خدمتیم آبجی!

نه این فیلم های درپیت ایرانی که شما دوست دارین خوبن؟؟؟ نسکافه داغ ... حالم بهم خورد. اشخاصی که موضوع داستان رو نمی دونن فیلم براشون گنگه برای همینم می گن قبل رفتن کتابهاشو بخوونین دیگه !!! ولی گریم و طراحی لباس فیلم ها جفت فیمها خیلی مایوس کننده بود!!! البته هر چند بر طبق نوشته های خود نویسنده اجرا شدند.

قربونت داداش ... دمت گرم

حسام چهارشنبه 4 آذر 1388 ساعت 17:09 http://hessamm.blogsky.com/

اینجا اونایی اعصاب آدمو خورد می کنن که هر صحنه رو جلو جلو تعریف می کنن!

تازه وسط فیلم هم مامانه از کیفش ساندویچ های کتلت درمیاره بین بچه هاش تقسیم می کنه!

واقعا!!! هوس کتلت کردم

کورش چهارشنبه 4 آذر 1388 ساعت 20:37 http://kaspian.blogsky.com

از این جور فیلم ها خیلی خوشم میاد بیشتر از جلوه های ویژش خوشبحالتون دفعه بعد که رفتین جای ما رو هم خالی کنید

حتما ...

خودم پنج‌شنبه 5 آذر 1388 ساعت 06:39

سلام من یه سوال داشتم خوشحال می شم جوابمو بدید شما از شرکت گلدن گروژراضی بودین یا نه ؟ چون من می خوامپ پذیرش تحصیلی بگیرم و یکی از گزینه هام این شرکته
ممنون

شما مطلب گلدن گروپ رو بخوونین همه دوستان هم نطراتشون رو گذاشتن

سیمین پنج‌شنبه 5 آذر 1388 ساعت 11:56

سلام کسانی که ازکمک سنتر لینک برای بچه استفاده میکنند یک کارت درمانی هم سنتر لینک میدهد تخفیف برای گرفتن دارو اسمش هم اینه:
Health care card حتما این کارت رو بگیرید برای منخصص رفتن هم تخفیف داره
پس دو تا کارت درمانی باید یگیرید هم مدیکر کارت هم Health care card

خدا را شکر ما بچه نداریم تا حالا هم نیاز دارویی نداشتیم

محمد پنج‌شنبه 5 آذر 1388 ساعت 19:38 http://mohamed.blogsky.com/

سلام بالاخره دوباره نوشتی! )

اصلا این امتحانا که تموم میشه صرف نظر از نتیجه واقعا یه حس خوبی ادم پیدا میکنه. به امید موفقیت!

ممنون محمد عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد